Микродата
Какво е Micro Data и за какво се използва микродата от търсачките.
- За да започнат да извеждат своите резултати от търсения по-прецизно и точно, търсачките не се задоволяват вече само със семантичния код в HTML5, но използват и microdata. Microdata има за цел да опише съдържанието на елемента в страницата. Да кажем например, че имаме данни за контакти в нашата страница за контакти и там сме поставили телефон за връзка, име на фирма, адрес и имейл. Всеки един от елементите, в които се намират нашите данни за контакти, ще получи определен атрибут.
-
<p itemprop=“email“>office@email.com</p>
<p itemprop=“telephone“>+000 000 000</p>
<div itemprop=“address“ itemscope itemtype=“http://schema.org/PostalAddress“>
<p itemprop=“addressCountry“>България</p>
<p itemprop=“openingHours“>Денонощно</p>
</div> - Подробна информация за всички атрибути, които могат да се използват като microdata, можете да получите на адрес schema.org. Микродатата определено носи резултати при SEO оптимизацията на даден сайт, затова ние от SEOS препоръчваме тя да присъства като задължителен реквизит от Вашия сайт. Изисква се време, внимание и прецизност при създаването на microdata, ако желаете тя наистина да допринесе за по-добри резултати.